microsoft.public.pl.windowsupdate

Re: Aktualizacja certyfikatów głównych.

Subject: Re: Aktualizacja certyfikatów głównych.
From: "Filip Świszcz\(mssupport.microsoft.com\)"
Date: Mon, 15 Oct 2007 14:36:32 +0200
Newsgroups: microsoft.public.pl.windowsupdate
Witam,

"Aktualizacja certyfikatów G³ównych" aktualizuje listê certyfikatów g³ównych
Pana komputera do najnowszej listy zatwierdzonej przez firmê Microsoft w
ramach programu Microsoft Root Certificate Program. Dodanie dodatkowych
certyfikatów g³ównych do komputera zwiêksza bezpieczeñstwo przegl±dania w
sieci Web, poczty e-mail i aplikacji dostarczaj±cych kody, umo¿liwiaj±c
pracê w sposób bezproblemowy i bardziej bezpieczny.

--
Filip ¦wiszcz

Specjalista ds. Pomocy Technicznej

Pomoc Techniczna Microsoft

http://support.microsoft.com

// Uprzejmie proszê o nie wysy³anie zapytañ bezpo¶rednio na mój adres email.
Zapytania takie pozostan± bez odpowiedzi, gdy¿ adres ten nie jest
monitorowany. //

U¿ytkownik "marki36@xxxxxxxxxxxx"
<marki36passportcom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx> napisa³ w wiadomo¶ci