microsoft.public.nl.office.outlook

Re: kan geen berichten ontvangen en versturen

Subject: Re: kan geen berichten ontvangen en versturen
From: "GJ.Oomens"
Date: Thu, 19 Jul 2007 19:40:08 +0200
Newsgroups: microsoft.public.nl.office.outlook

sorbet wrote:
Beste meneer Oomens,

Ik word egt helemaal gestoord nu, toen ik bezig was met het downloaden van de door u aanbevolen link, heb ik per ongeluk alle progamma's die bezig waren afgesloten maar nu kan ik wel mijn hotmail bereiken maar als ik een bericht wil openen verbreekt de verbinding met het net. Ik weet niet meer wat te doen bij mijn vriend kan ik wel gewoon op hotmail, zelfde notebook. Outlook doet het ook nog steeds niet. Ik ben egt wanhopig nu..........please please hellup!!

Dat zijn heel ander problemen dan Outlook problemen. Heb je mijn suggesties geprobeerd? Kun je helemaal niets meer? Ook niet in veilige modus met netwerkondersteuning?

Er zijn geen wonder oplossingen voor dit soort problemen. Je hebt ook nog zoiets als systeem herstel in Windows, wellicht werkt dat?

--
GÃrard