dk.edb.system.ms-windows

Login på server tager MEGET lang tid

Subject: Login på server tager MEGET lang tid
From: Thomas Jespersen
Date: Wed, 3 Oct 2007 04:17:44 +0200
Newsgroups: dk.edb.system.ms-windows

Jeg har fornyligt lejet en Windows Server 2003 WEB Edition server og har
det problem at det tager MEGET lang tid at logge ind. "Applying Your
Personal Settings" tager vel 5-6 minutter!

Jeg har google't lidt på problemet og man siger det er DNS relateret. Min
egne maskine henter automatisk DNS information fra min udbyder og jeg har
ikke rigtig kunne finde frem til hvordan jeg løser problemet.

Er der nogle der ved hvad jeg gør for at det kører ordentligt? (evt. et
Microsoft Knowledgebase link).