dk.edb.system.ms-windows

Ny ren install. af XPpro sp2 får 360 virus med det samme

Subject: Ny ren install. af XPpro sp2 får 360 virus med det samme
From: "Jama"
Date: Tue, 2 Oct 2007 22:37:55 +0200
Newsgroups: dk.edb.system.ms-windows

Har også sat den i Virus gr.
Jeg betegner mig selv som ret kyndig i Comruter. Da jeg lavede en ren
install.af XP. u. net, det blev først slået til da AVG m. update var
install. Alligevel ryger PCen ned og der kommer konstant virus/spy advarsler
op, derfor skannede jeg hele PCen i F8 med AVG, den sidste nye gratis. da
skanningen var færdig var der ca. 360 infektioner, som AVG fjernede. Da jeg
så startede op igen, standsede Windows ved logon m. navn. som jeg ikke havde
lavet, jeg trykkede på navnet og XPs vindue kommer frem, men bliver i det
samme lukket igen, og sådan forsætter det. Nu har jeg format igen, men
hvordan undgår jeg, at Windows bliver infekseret igen, jeg skal jo på nettet
efter Win update?.Hvad kan jeg gøre, og det er ikke CDen, den har jeg
install. med flere gange u. problemmer.
Mvh.Jama