dk.edb.system.ms-windows.terminal-services

Re: Printermanagement

Subject: Re: Printermanagement
From: Thomas Eg Jørgensen
Date: Wed, 15 Aug 2007 13:34:13 +0200
Newsgroups: dk.edb.system.ms-windows.terminal-services

"Jens Kristian Søgaard" <jens@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx> skrev i en meddelelse news:46c24eae$0$92946$edfadb0f@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vi har et "hosted office" setup med 500-600 TS-opkoblinger pt. Vi kører "ren" TS, dvs ingen Citrix e.l. Vores brugere er placeret spredt ud over hele danmark og norge og vi har næsten lige så mange forskellige printere som vi har samtidige brugere....cirka:-)

Det er cirka det samme setup, vi opererer med. Dog er der udover Office også en specialapplikation.

Vi kører OpenOffice plus ca. 5-10 special-applikationer. Alt fra internt udviklede til software fra størrer samarbejdspartnere. Vi har til dato ikke oplevet problemer der kunne relateres til thinprint i forbindelse med nogen af disse programmer.

Mit spørgsmål gik mere på, om nogen havde sammenlignet de forskellige systemer i praksis og kunne sige noget om, hvordan de var i forhold til hinanden?

Ok, der kan jeg desværre ikke hjælpe så...Men jeg kunne også godt tænke mig at høre om den slags erfarringer...?

MVH
Thomas