dk.edb.programpakker.ms-office

Re: Medlems data fra Excel til outlook

Subject: Re: Medlems data fra Excel til outlook
From: "Kurt B. Andersen"
Date: Wed, 28 Jan 2009 22:33:49 +0100
Newsgroups: dk.edb.programpakker.ms-office

"MPN" <calpukSNABELAgmail.com> skrev i meddelelsen news:49807b1e$0$56790$edfadb0f@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Det skulle du kunne. Du skal gemme filen som en csv fil i excel. Bemærk om du gemmer som windows eller dos format. Herefter vælger du under Filer-importer i outlook. Så vælger du importer fra et andet program eller fil. Så vælger du semikolonsepareret fil windows eller dos. I næste billede peger du på filen og så skulle den kunne importeres.

Kurt

Hej Kurt

Jeg kan godt gemme filen som csv, men når jeg vil importer den så har jeg ikke den mulighed der hedder semikolonsepareret, kun komma el. tabulatorsepareret.

Michael

OK, jeg sad med en outlook 2007, og der findes den mulighed.
Men så gør du i stedet det, at du i excel gemmer den som Tekst - tabúlatorsepareret *.txt.

Den skulle du så kunne importere jfr. ovenstående.

Kurt