dk.edb.hardware.bundkort

Re: Kan ikke finde Win98SE drivere.. :-(

Subject: Re: Kan ikke finde Win98SE drivere.. :-(
From: "Ole C"
Date: Thu, 12 Mar 2009 15:17:21 +0100
Newsgroups: dk.edb.hardware.bundkort, dk.edb.system.ms-windows

Peter (8450) skrev blandt andet:

Jeg må være blevet lidt rusten til det med at finde sådan nogen, for
nu har jeg søgt og søgt uden held - kan i hjælpe?

Hahaaa  - det hjælper ALTID at spørge om hjælp i newsgroups!
Jeg  fandt selv lyd-driveren et  par minutter efter jeg skrev..
typisk - men man skal bare aldrig give op ;-)

(jeg har dog stadig en ukendt enhed.. men den generer ikke)

Du burde i øvrigt sagtens kunne køre med XP på en 1 Gb-processor.
Kommer dog også an på RAM, hvor du helst ikke skal have under 512 Mb.

--
vh
Ole C