dk.edb.cad

Re: SolidWorks licens server m/USB dongle på VMWare server

Subject: Re: SolidWorks licens server m/USB dongle på VMWare server
From: "Andreas Jensen"
Date: Sun, 4 Nov 2007 12:39:59 +0100
Newsgroups: dk.edb.cad, dk.edb.system.ms-windows.server

Hejsa

Jeg kender ikke lige Splid Works, men jeg har lige virtualiseret Telephony
Manager fra Nortel, og dette system kræver en USB-dongle.

Jeg har købt "USB over network" (http://www.usb-over-network.com/) og
installeret serverdelen på en fysisk overvågningsPC og klientdelen på den
virtelle server. Jeg har installeret både server og klient som
Windows-sevices (så starter det op automatiskt, hvis een af delene
genstartes), og det fungerer fint. (Dog melder klienten fejl ved 1ste logon
efter genstart - men det virker alligevel)

M.v.h.
Andreas Jensen