be.comp

Probleem na update firmware "Slimline X5"

Subject: Probleem na update firmware "Slimline X5"
From: "Carpe Diem"
Date: Fri, 01 Sep 2006 03:18:18 GMT
Newsgroups: be.comp, nl.comp.hardware, nl.foto
Heb van mijn digitaal fototoestel SLIMLINE X5 (Aldi) een firmware-update
uitgevoerd die voorziet in een Nederlandstalige interface op het toestel en
die ook die vervelende "klik" uitschakelt als je een foto neemt.
Zonder problemen, ok voor nederlands, ok voor het wegwerken van die "klik".
Maar ..... als ik nu de camera aansluit op de USB-poort die ik voordien ook
gebruikte krijg ik de melding op de PC dat ik beter een 2.0 poort kan
gebruiken want het gaat vlugger enz... Je kent die waarschuwing
ongetwijfeld. Die kreeg ik vroeger niet.
Als ik mijn externe harddisk aansluit op dezelfde USB-poort signaleert de PC
niks. Het ligt dus niet aan de pc.
Wat kan er misgegaan zijn??