be.comp

[XP Pro] Dialoogvenster 'Gemengde Inhoud' aanpassen

Subject: [XP Pro] Dialoogvenster 'Gemengde Inhoud' aanpassen
From: Peter B
Date: Sun, 20 Aug 2006 09:58:21 +0200
Newsgroups: be.comp
Telkens wanneer ik mijn camera (Nikon D70s) op mijn pc aansluit, verschijnt het dialoogvenster 'Gemengde inhoud' met de volgende opties:

* De afbeeldingen afdrukken (wizard)
* Een diavoorstelling van de afbeeldingen maken
* Afbeeldingen naar een map kopiëren

Voorheen had ik hier altijd 'De map weergeven in Windows Verkenner' , 'Beelden kopieren van een map op mijn computer via pictureproject',. . . staan. Van deze laatste maakte ik altijd gebruik , maar deze optie staat er nu niet meer bij. Wanneer ik op de schijf rechtsklik en vervolgens naar Eigenschappen en Automatisch afspelen ga, zie ik onder 'Gemengde inhoud' helemaal niets vermeld staan.

Kan ik deze lijst aanpassen of is er een andere manier om hier weer 'Beelden kopieren van een map op mijn computer via pictureproject' toe te voegen?

Via het gratis pakketje Autoplay repair , zie ik alle opties staan doch deze komen dan niet overeen met de werkelijkheid.

--
Peter B.

mailto:http://cerbermail.com/?Uun08GEXfR
Newsreader: Mesnews http://mesnews.no-ip.com