be.comp

E-mail bouncer programma gezocht.

Subject: E-mail bouncer programma gezocht.
From: "sk bj1" <geen >
Date: Sun, 2 Apr 2006 22:21:49 +0200
Newsgroups: be.comp
Hi,
ik zit met een vervelende spammer,die ik al via abuse heb geprobeerd naar
zijn houstingsprovider te doen stoppen zonder succes.
Vroeger had ik een freeware programma'tje,die alle ongewenste mails direkt
terug naar afzender stuurde,zonder dat ze mijn mailbox binnenkwam.
bij het googelen,kwam ik niks echt iets interesants tegen.
Ik zoek een e-mail bouncer programma,die in de achtergrond draait,en van
zodra die spammer zijn mail stuurt,dat die hem direkt terug in zijn mailbox
krijgt.
misschien,met een optie dat ik erbij kan schrijven "u mail is ongewenst".
ik heb er nu al 132,in oulook express en heb er zeer zin in,maar ik weet
niet hoe om ze alle 132 in eenmaal terug te sturen naar zijnen mailbox.
Wie mij hierin wil helpen,tips zijn welkom.
Het mag wel niet lijken op een mailbom,daar dit niet mag,maar al zijn
ongewenste spam mails terug sturen in éénmaal.
Alvast bedankt.