be.comp

verkleind scherm bij opstart pc en bij bepaalde spelletjes

Subject: verkleind scherm bij opstart pc en bij bepaalde spelletjes
From: "Peter B."
Date: Sat, 05 Nov 2005 09:02:39 +0100
Newsgroups: be.comp
Op de laptop (toshiba tecra 8100)van de kinderen heb ik XP geinstalleerd staan. Wanneer de PC aan het opstarten is krijg ik het opstartscherm verkleind in het midden van mijn scherm te zien. Zo gauw als hij binnen de XP omgeving komt wordt het scherm beeldvullend. Dat is dus in wezen niet zo een probleem. Wanneer ik echter sommige spelletjes opstart vanuit de XP-omgeving staan die ook verkleind in het midden van mijn scherm. Hoe komt dit ? Wat kan ik daar aan verhelpen?

Alvast bedankt voor de hulp.

MVG Peter.

--

Peter B.