be.comp.os.windows

Re: resetten printer HP

Subject: Re: resetten printer HP
From: "M.Jackson"
Date: Sat, 16 Jan 2010 20:44:35 +0100
Newsgroups: be.comp.os.windows

ga schreef:
Hallo,

Ik heb deze namiddag mijn cartridge van mijn printer HP C 4180 eens laten hervullen.

Kwestie van eens de kwaliteit-prijs te bekijken, ik heb er vroeger (enkel jaren ) slechte ervaring mee gehad.

Wilde dus eens nagaan of ook deze techniek verbeterd is.

Ik heb het probleem dat mijn printer nu blijft zeuren over het inktniveau.

Ik weet dat er voor alle printers een resetmethode bestaat, allen voor de mijne vind ik het niet terug.

Is er iemand die mij kan helpen.

Alvast bedankt..
Gino

PS . ik heb dit bericht ook in andere groepen geplaatst.

Kijk hier eens :

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/documentIndex?lc=en&cc=us&dlc=en&product=1141647

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00654295&tmp_track_link=ot_faqs/top_issues/en_us/c00654295/loc:5&lc=en&dlc=en&cc=us&product=1141647

--