be.comp.os.windows

Re: Nieuwe laptop MOET met Windows XP (zegt school). En nu?

Subject: Re: Nieuwe laptop MOET met Windows XP (zegt school). En nu?
From: FD-Computers
Date: Fri, 17 Jul 2009 09:39:58 +0200
Newsgroups: be.comp.os.windows

Nicolas schreef:
Als de school problemen heeft met vista moeten ze maar aankloppen bij
microsoft om te kijken waar het probleem is.
Waarvoor dient de service van MS anders voor ;-)

De "service van MS", is volgens mij iets dat niet echt bestaat hoor. Dat
moet al even veel geld opbrengen als hun tientallen MIPS-vretende
creaties...

Service van MS, hun service bestaat uit :

- een telefoonnummer waar je kunt naar bellen voor bedrijfscritische situaties. (wat ze vergeten te vermelden dat dit nummer een nummer is van ierland en u dus blauw betaald voor hulp in het engels)
- als je dan toch zo zot bent om daar naar te bellen vragen ze eerst of
je toch een service contract hebt, bij de kleinste vraag heb je dit al
nodig prijs € 800 in een jaar.
- als je dan toch zo zot zou zijn om dat te doen, gaan ze dan
hoogstwaarschijnlijk zeggen dat uw probleem komt door een programma van
derden.
Voila dat is nu eens service. ?????

Als wij dan naar een voorstelling van een nieuwe windows gaan , kunnen ze het wel goed uitleggen, de nieuwe windows versie zal altijd het van het zijn en zal het beste zijn wat er ooit geweest is. Kwa marketing weten die mannen wel alles. Als je dan aan die mannen vraagt voor een service nummer zeggen , ja je kan bellen enz, maar zeggen ze nooit dat dit dan zoals bovenstaande te werk gaat.
Ik kan alleen zeggen als ik in mijn winkel maar zo'n service zou bieden
zou ik niet veel geen klanten meer hebben.
Mvg

Frederik Dewanckele
Zaakvoerder
FD-Computers