be.comp.os.windows

Re: Nieuwe laptop MOET met Windows XP (zegt school). En nu?

Subject: Re: Nieuwe laptop MOET met Windows XP (zegt school). En nu?
From: "Nicolas"
Date: Mon, 20 Jul 2009 22:15:15 +0200
Newsgroups: be.comp.os.windows

"PauL" <mipa2@xxxxxxxxxxxxx> schreef in bericht
news:4a64ccab$0$2848$ba620e4c@xxxxxxxxxxxxxxxxx

> "Nicolas" <nicolaswvl_doeweg@xxxxxxxxxxx> schreef in bericht

> http://www.codinghorror.com/blog/archives/000688.html
>
> => Why Does Vista Use All My Memory?

"Vista treats system memory like a cache much more aggressively and
effectively than any other version of Windows."
Zo had ik het nog niet bekeken.

Maar als Vista het geheugen "effectiever" gebruikt, waarom gaat alles in
Vista dan zoveel trager? Waarom moet ik na elke klik tot 7 (zeven) tellen
alvorens er iets gebeurt? En waarom heeft Vista 120 seconden nodig om op te
starten op een Intel Core2Quad met 2GB ram? Ik vind dat niet erg effectief,
eigenlijk.

Ik zou je graag geloven hoor, maar ik wil het eerst zien. En 't is ook niet
omdat het in theorie klopt, of te verklaren is, dat ik (en vele anderen met
mij) er genoegen mee nemen.