be.comp.os.windows

Re: bestanden verwijderen duurt lang

Subject: Re: bestanden verwijderen duurt lang
From: "Magic_BE"
Date: Fri, 03 Aug 2007 09:15:27 GMT
Newsgroups: be.comp.os.windows

"flor" <flor@xxxxxxxxxxxxxxx> schreef in bericht
news:83Csi.31714$rg7.1224767@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> als ik een bestand wil verwijderen duurt dat zeer lang tegenwoordig.
> ik hoor in de kast vanalles rommelen als ik iets wil verwijderen en de pc
> lijkt even te blokkeren
> iemand een idee waar dit aan kan liggen?
> --
> Flor

Beste Flor,

Indien je met windows 98SE of Windows XP werkt ?
Na een schone opbouw van je computer , ik bedoel je besturingsprogram en
voor de rest al wat je denkt te gebruiken .
kan ik je alleen maar adviseren om met norton ghost 2003 een backup te maken
van je C:\ schijf .
Deze plaats je op de D:\ schijf , onder de directory Backup of iets
dergelijks , zoals Jij wilt .
Als je dan eens in de problemen komt , of je computer vertraagt zodanig dat
Je de muren zou oplopen , doe je het volgende .
Met de resque diskette's van partition magic start je Uw bakske op , en
formatteert je baksken naar Fat32 of NTFS naargelang .....
Let wel ..... je moet je harde schijf formateren in de instelling als waar
je destijds je backup hebt in gemaakt , hetzij in Fat32 of NTFS .
Anders heb je problemen met je backup terug te plaatsen .
Na het formateren van de harddisk start je op met de opstartdiskette van
Ghost 2003 , en daar kiezen om backup teug te plaatsen .

Dit was dan mijnen uitleg tot zover ......

Groetjes,