be.comp.os.windows

Re: De nieuwste Microsoft-patentaanvraag

Subject: Re: De nieuwste Microsoft-patentaanvraag
From: "PauL"
Date: Wed, 1 Aug 2007 17:45:47 +0200
Newsgroups: be.comp.os.windows

"The Beloved" <maybe@xxxxxxx> schreef in bericht news:4591b3dv32daavkbufjjmfap2lvp93encv@xxxxxxxxxx

Ik zie trouwens net iemand posten in nl.comp.os.ms-windows die de
vraagt stelt waarom VIsta zo achterlijk traag gaat op zijn dual core
AMD met 2 gig en GeForce 7950 GT.

Daar zal je ook weer wel een 'uitleg' voor hebben zeker ?

Tuurlijk, alsof het op XP als een trein loopt:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1039610/9

--->
Ik kan in de volledige versie net op 1280x1024 spelen.
Handmatig heb ik de in rendersettings de textures op high gezet,
waardoor het er net iets beter uit ziet. Wel balen dat FSAA niet werkt,
maar dat trekt mijn kaartje toch niet. Ik heb em even op 1920*1200 gezet,
dan ziet het er wel strak uit, maar is het spel on speelbaar.

Ik vind het wel een toffe game, ik heb het spel nu zo'n 24 uur
en heb me er al kostelijk mee vermaakt.

Grafisch is het eigenlijk wel een top game, maar je moet een top systeem
van de toekomst hebben om het te kunnen spelen in hoogste settings.

E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB
<---

Oei, da's dan een budgetPC zeker :-O

Nog iemand met relatieveringsproblemen?
't Is de moment hé!

Moest je het niet doorhebben, dit is maar 1 van de vele voorbeelden
die je overal hoort over de kut-performantie van Vista.

Dat Vista minder ging presteren bij games was al voorspelbaar
toen ze het grafische uit ring 0 haalden. Maar je hebt nu eenmaal
van die herkouwers

Maar hey... lul gerust nog wat verder over het opstarten van jouw
Office 2007.

Ik heb er totaal geen probleem mee dat een fervente gamer
vooralsnog bij XP blijft, jij blijkbaar wel. Je weet niet beter.