be.comp.os.windows

Re: windows update (OT)

Subject: Re: windows update OT
From: Murkha
Date: Wed, 04 Jul 2007 17:20:41 GMT
Newsgroups: be.comp.os.windows

Bernard Mercier microgolfde op 4/07/2007, zo rond 11:27:28, dit culiterair hoogstandje:

Ik slaag er niet in om die simpele handeling uit te voeren in ieder geval.

Gewoon eens op enter duwen en je hebt de door velen gevraagde witregel, zo moeilijk is dat toch niet te snappen. Daar heb je toch geen Vandale voor nodig?

--
mvg, Valère
WC FIELDS: Twas a woman who drove me to drink. I never had the courtesy to thank her.

Santa Esmeralda (lp Mix) - Don't Let Me Be Misunderstood 16:13       22.28
:-?