be.comp.os.windows

Re: De nieuwste Microsoft-patentaanvraag

Subject: Re: De nieuwste Microsoft-patentaanvraag
From: Seventh Son of a Seventh Son
Date: Thu, 26 Jul 2007 16:50:25 +0200
Newsgroups: be.comp.os.windows

On Thu, 26 Jul 2007 03:40:41 +0200, PauL wrote:
>Dat is geen bewijs maar een gedetailleerdere herhaling v/d claim.

Hier mijn bewijs:
http://users.telenet.be/xchange.it/Office/
2 recordings gemaakt met de soft die EOS ook gebruikte, dat blijkt
realististischer te werken dan Camstudio.

De oOo.org Writer werd geopend ZONDER preload. Aangezien ik XP
gebruikt heb kan er ook minder/niet gefoefeld worden met superfetch
toestanden.
Bekijk zelf de tijden.

MS Office 2007: 15 - 3 = 12 seconden
oOo.org Writer: 12 - 3 = 9 seconden

Dus een verschil van 3 seconden zoals ik al eerder heb geconstateerd.

--
Metal is een parallel universum.
Je kunt er een superster zijn zonder dat je ooit op de radio wordt gedraaid.

Bruce Dickinson