be.comp.os.windows

Re: Het fascistische marketingsysteem van Apple

Subject: Re: Het fascistische marketingsysteem van Apple
From: "PauL"
Date: Mon, 23 Oct 2006 04:53:12 +0200
Newsgroups: be.comp.os.windows
In news:jqkmj25bdier9ehlga8hevp0986tdhjlvc@xxxxxxx,

The Beloved wrote:

> Tiens... is dat niet net hetgeen u telkens doet als er iemand ergens
> begint over de zoveelste flater in een MS produkt ?

Neen anders had ik u al lang geplonkt en zou ik nooit
op bcol (waar meer ms-bashers/trollen zitten dan hier)
gaan posten zijn. Ik moet er wel aan toevoegen dat
wanneer het te 'boring' wordt, zoals dikwijls bij uw postings,
het probleem me niet meer interesseert.

Ik zie dat ze op [nl.comp.os.ms-windows] ook niet meer
geïnteresseerd zijn over uw vista-beta-drivers-*gezeik*