be.comp.os.linux

Re: SAP OS Abstraction + waarom al de hype?

Subject: Re: SAP OS Abstraction + waarom al de hype?
From: Herman Timmermans
Date: Mon, 01 Dec 2008 06:48:35 +0100
Newsgroups: be.comp.os.linux

PieterB wrote:

> Hey,
>
> Vrijdag een spreker (inxites) gezien die ÃÃn en ander kwam uitleggen van
> ERP systemen en dan specifiek SAP.
>
> Op ÃÃn van de slides zag ik staan OS Abstraction. Wil dit zeggen dat SAP
> ook op *NIX systemen draait? (buiten de oracle db dan natuurlijk)
>
> Daarnaast deed hij de bewering dat 80% van ons ooit wel in aanraking
> komt met SAP. Hij deed de vergelijking van een sysadmin: 400-500
> euro/dag en SAP van junior 700 tot senior 1800 euro per dag (voor het
> bedrijf bruto dan veronderstel ik ;-) . Blijvende groei tijdens
> [...]

Wij draaien reeds meer dan 2 jaar SAP op Linux op MaxDB tot zeer grote
tevredenheid en met uitstekende performance en zeer stabiel op FSC RX300
server. Gemiddeld 80 gebruikers online met gemiddelde resonse tijden van
minder dan 0,35s.
--
Kubuntu 6.06 LTS on Athlon 1.1 Ghz 512 Mb
Registered Linux User #264690