be.comp.os.linux

Re: data van kaarten

Subject: Re: data van kaarten
From: Dirk
Date: Fri, 09 May 2008 03:29:17 +0200
Newsgroups: be.comp.os.linux

Jan Claeys wrote:
Op Thu, 08 May 2008 03:48:36 +0200, schreef Dirk:

ik zoek data voor kaarten (simpelweg de grenzen van de landen van europa
zou al goed zijn). Weet er iemand waar je aan dergelijke gegevens kan
komen?

Het formaat blijft me gelijk (zolang het maar bewerkbaar of scriptbaar
is en bij voorkeur open), en het moet niet supergedetaileerd zijn, ik
wil gewoon zelf een figuurke maken en niet iets met 7 dpi van het net
halen en dan sukkelen om een lelijke figuur te krijgen.

<http://openclipart.org/media/tags/map>  (en verder zoeken...)

Vb.: <http://openclipart.org/people/bubba/bubba_europe_outline.svg>

Bedankt, daar zijn wel een hoop leuke figuurkes te vinden, kan nog van pas komen die site :-).

Maar bubba is wel vergeten dat Denemarken ook bij Europa hoort :-).

Dirk