be.comp.os.linux

Re: KBC online zuigt

Subject: Re: KBC online zuigt
From: Bernard Mercier
Date: Mon, 28 Jan 2008 20:52:32 +0100
Newsgroups: be.comp.os.linux, be.comp.os.windows

Mattias Campe a couché sur son écran :

> <snip copy-paste/>

> Klik op
> https://www.kbc.be/IPA/D9e01/~N/~KBC/~BZJ6QHX/-BZIQJDK/BZJE1H6/BZJ6N7G/BZJ6J7Z/BZJ6IOJ

> Volg de link "Ondersteunde browsers"

> Volg de link "Java-software te downloaden en te installeren".

> Gebruiksvriendelijk is dus anders, maar het staat er dus wel (na drie
> keer klikken) ...

> Mattias
OK, deze link gaat nu, je vorige ging niet.
Ze vermelden dus de MS Java VM als ook de Java SUN.

Nu in de praktijk gaat SeaMonkey, bij mij toch, met Sun Java.
Wel al eens de helpdesk nodig gehad, maar ik vermijdt te zeggen dat ik niet met
IE.
Indien ze moeilijk doen, zal ik wel verder zien.

P.S. Wat heeft KBC nu in zijn bol om zo lelijke kleuren te gebruiken.
Had het nog niet gezien.

--
Belgische Ardennen http://users.kbc.skynet.be/fi001005 Ardennes Belge