be.comp.os.linux

Re: Afspraken.be

Subject: Re: Afspraken.be
From: Dietrich Moerman
Date: Sat, 05 Jan 2008 21:10:56 GMT
Newsgroups: be.comp.os.linux

Dirk schreef:
Eddy wrote:
Gegroet

Voor doktersafspraken is er nu www.afspraken.be
In de vereisten staat IE 5 of hoger
Ik heb Ubuntu Gutsy en Firefox 2.0.0.6
Als ik die site oproep krijg ik een leeg blad en links onder 'Done'

Enkel voor Windows systemen?
Of mis ik iets?

Met nog de beste wensen

Eddy
De site is waarschijnlijk gemaakt voor een klasproject van het eerste
middelbaar en zit dan ook nog vol fouten:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.afspraken.be&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Het is dan ook niet onlogisch dat er niets te zien valt. Waarschijnlijk
als ze dat laten ontwerpen door een beroeps website designer dan zal dat
wel in orde komen zeker. Der staat alvast geen email adres in de source
om te gaan klagen.
Dirk

Browsers zijn zeer vergeeflijk als het op (HTML-)fouten aankomt.
VBScript gebruiken als vereiste is echter heel wat minder vergeeflijk.
Alleen IE-gebaseerde browsers hebben een VBScript-interpreter.
--
Dietrich Moerman -- http://dmoerman.be