be.comp.os.linux

Re: wmv in Firefox (Linux Fedora)

Subject: Re: wmv in Firefox Linux Fedora
From: Gaston Verhulst
Date: Tue, 31 Jul 2007 11:33:11 GMT
Newsgroups: be.comp.os.linux

Eeltje de Vries schreef:
Gaston Verhulst schreef:

Hallo,
Volgende link kan ik met aanklikken niet openen:

http://redir.proxitv.speednet.at:8080/public/PKF_getWMVideo.asp?proxy_url=mms://globalserver.speednet.at/vod/orfktn/oebild/hexen.wmv

Werkt bij mij zonder problemen met mplayer plugin.

Ik heb reeds geruime tijd mplayerplug-in geïnstalleerd, en deze verschijnt dan ook bij heel wat streams op het scherm.
Ik zie het ook staan in lijst in about:plugins.
Maar het wordt niet opgestart wanneer ik bovenstaande link open.
In de plaats daarvan wordt kplayer geopend, maar die toont dan niets, en er verschijnt "Error". Heb dan als test kplayer verwijderd, maar dan wordt helemaal niets gestart en er verschijnt een venster met de boodschap: "/tmp/PKF-getWMVideo-1.asp kon niet worden geopend omdat de daarmee geasoccieerde hulptoepassing niet bestaat. Wijzig de associatie in uw voorkeuren" Maar in Firefox > Voorkeuren > Downloads > Acties bekijken en bewerken vindt ik niets dat daarop betrekking heeft, en wat ik dus zou kunnen wijzigen.
Alvast van harte bedankt bij voorbaat voor elke tip.
Groeten,
Gaston.