be.comp.networking

Re: internet delen ts PC & laptop voor de netwerk-newbie

Subject: Re: internet delen ts PC & laptop voor de netwerk-newbie
From: "V"
Date: Sun, 12 Mar 2006 14:04:08 GMT
Newsgroups: be.comp.networking
"Gido_" <nospamthx@xxxxxxxxxx> wrote in message
news:MLUQf.310847$fv5.10099768@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> Wat is "de ideale oplossing" voor mij, aub...? :-)
> Het mag "langdradig" zijn... ;-)

Valt eigenlijk kort uit te leggen ook. Ik neem aan dat je Telenet Internet
hebt via de kabel, en een kabelmodem hebt met een Ethernetaansluiting? Koop
dan een wired (+eventueel wireless) routerje. Kost iets van een 45 tot 100
EUR, en je hebt meteen een van de meer veilige oplossingen omdat er dan geen
van uw PC's bereikbaar is van op het Internet (omgekeerd wel natuurlijk).