be.comp.networking

Re: internet delen ts PC & laptop voor de netwerk-newbie

Subject: Re: internet delen ts PC & laptop voor de netwerk-newbie
From: "Gido_"
Date: Sun, 12 Mar 2006 15:58:27 GMT
Newsgroups: be.comp.networking
"inox" <inox@xxxxxxxxxxxxxxxxx> wrote in message
news:M%WQf.311090$ME3.10150000@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

> Qua gebruiksgemak en veiligheid is een eenvoudig routertje stukken beter.
> Ooit heb ik ook met ICS en een crossed kabeltje zitten klooien, nu staat
er
> een D-link 604 router tussen.
> --
Tis eigenlijk waar... ;-)  Voor ocharme 35 Euro of zo.
Dus ik ga eens nadenken of ik als netwerk-newbie trapke per trapke ga gaan,
of ineens bij de groten ga komen met weeral een "chauffage" erbij... ;-)

Ik kom ook regelmatig vragen tegen over bep. applicaties die niet door de
router geraken of zo, dus tegen al dat probleemoplossen (port
forwarding-gedoe?) altijd zag/zie ik ook wat tegenop, zelfs al ben ik
techneuterig aangelegd...

Ik ga er eens over slapen (gezien er toch geen winkel open is :-p)

En bedankt voor een paar antwoordjes die ik toch moest weten!

Gido_