be.comp.internet

Re: ADSL van Skynet supertraag

Subject: Re: ADSL van Skynet supertraag
From: StriKe
Date: Tue, 15 Aug 2006 08:46:05 GMT
Newsgroups: be.comp.internet
Hoi,

sinds ongeveer 10 augustus weer niets anders dan problemen. Om de 10
minuten +/- krijg ik een disconnect op mijn ADSL verbinding. Enkele
maanden geleden gebeurde dit ook reeds. Toen ging alles een tijdje
goed en nu is het weer van dat! Ook emails met bijlagen zijn
onmogelijk binnen te halen door de zeer trage verbinding (snelheid
vergelijkbaar met eem modem van 28.400 K :-(

Nog iemand dit probeem?

Chris
Geen idee of het nu een 'algemeen dan wel een regionaal/individueel'
probleem is, maar ik heb een paar kenissen die exact hetzelfde
meemaken.
Die hebbben dan gebeld met de helpdesk. De 'maximum snelheid' werd
teruggeschroefd tot 1,1 Mbits/sec (ipv 3,3) en toen was de verbinding
terug wat stabieler; een aantal dagen nadien terug dezelfde
problemen...
--
Groeten,
StriKe