be.comp.internet.design

Re: php vraag

Subject: Re: php vraag
From: houghi
Date: Mon, 2 Jan 2006 18:08:28 +0100
Newsgroups: be.comp.internet.design
Warden Dave wrote:

> Ook daar heb je ze nog niet nodig omdat gewoon kan:
>
>   print "
>   {$arr['name']}<br>
>   ";

Dat werkt niet, zoals verwacht. Er wordt gekeken naar de zaken die
tussen de '' staan. In dit geval is dat niet {$arr['href']}, maar {$arr[
en dan ]}

> O, dan vertikt je UA op een 301 + Location header in te gaan, is php.net
> dood, of sta je op de zwarte lijst... o.i.d.
> Je zou ook kunnen proberen: http://nl2.php.net/htmlspecialchars ,
> http://nl2.php.net/htmlentities en http://nl2.php.net/addslashes

Stupid coders. Forceren om mij een NL pagina voor te schotelen.

Als ik bovenstaande nl2 vervang door www kom ik op be2.php.net terecht.
Ook in het Nederlands. :-(
Ze weten blijkbaar niet hoe je moet kijken naar de taalvoorkeur van je
browser. Enkel maar het land van oorsprong is blijkbaar belangrijk.
Mensen in Brussel, welke taal zouden die krijgen?
--
houghi  Please do not toppost                   http://houghi.org
You are about to enter another dimension, a dimension not only of