be.comp.internet.design

Re: Graag kritiek :-)

Subject: Re: Graag kritiek :-)
From: "K."
Date: Sat, 10 Sep 2005 10:49:08 +0200
Newsgroups: be.comp.internet.design
"traveller ®" <rotz@xxxxxxxxx> schreef in bericht
news:2u45i1tbb2gl0umgu9k16ck278k1i5b1fc@xxxxxxxxxx
> snip..

> Tja, het is lullig. Gebruik je iets van een ander en je doet alsof het
> van jezelf is ,vraag je om kritiek  en dan komen er mensen achter;
> da's lullig.

Wat balk je toch man ????
Er zijn duizenden CMS !!! Klaar om gebruikt te worden ! Duizenden, wat zeg
ik, miljoenen scriptjes !
Lees eens wat ik aanvankelijk schreef ! "Het chassis van mijn site is er al
(via een CMS), "
Ik gaf hier nergens de pretentie alsof ik dat zelf zou gemaakt hebben ! Kan
ik ook niet trouwens, daarom zijn er van dat soort software.

En maak je eigen nieuwslezer ! Echt lullig om dat van een ander te gebruiken
hoor !