be.comp.hardware

Re: boot melding

Subject: Re: boot melding
From: "kieke"
Date: Mon, 7 Sep 2009 12:37:21 +0200
Newsgroups: be.comp.hardware, nl.comp.hardware, microsoft.public.nl.windowsxp
"~PCfreak ©~" <pcfreak@xxxxxxxxxxxxxxxxx> schreef in bericht
news:8sl9a5pqo2bel4eor9s0vgojelib8gka14@xxxxxxxxxx
> Op Mon, 7 Sep 2009 11:21:11 +0200, schreef "kieke"
> <stig.vangeel@xxxxxxxxxx> het volgende.

> Juist daarom begrijp ik bovenstaande antwoord van HWtn niet.
>
> groetjes Henk
> --
> #Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
> gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
> Algemene tips om zelf een PC te bouwen, zie mijn site.
> usenet@xxxxxxxxxxx     http://www.pc-freak.nl

Ik denk dat hij bedoelde dat windows 32-bit is. Misschien dat jij het anders
begrepen hebt want er waren toen ook 2 vragen gesteld. Het is altijd
mogelijk dat windows 32-bit is en dat je systeem 64-bit is. Dan gaan je
programma's gewoon wat trager werken op de 32-bit versie. Want standaard
wordt in de winkel 32-bit geïnstalleerd.