be.comp.hardware

pc vind mijn writers niet meer

Subject: pc vind mijn writers niet meer
From: "reignmanzz"
Date: Mon, 23 Oct 2006 10:40:28 +0200
Newsgroups: be.comp.hardware
Deze morgen starte ik mijn pc op en zag dat mijn pc de cd writer en dvd
writer niet meer vond eenmaal in het aparaatbeheer zag ik de twee writers
met een geel uitroepingsteken ik kreeg de melding er beschadegingen zijn
opgelopen in het besturingprogramma, ik heb dan geprobeert om ze opnieuw
automatisch het stuurprogramma te installeren
steeds krijg ik nu de melding fout in het installeren van programma toegang
geweigerd
kan iemand mij helpen aub
bij voorbaat dank