be.comp.hardware

Re: CPU vervangen?

Subject: Re: CPU vervangen?
From: karlos
Date: Thu, 26 Oct 2006 00:07:09 GMT
Newsgroups: be.comp.hardware
Maarten formuleerde op woensdag :
ik weet ook wel dat je normaal eerst de sink van de CPU haalt, maar nu (b)leek die vastgelijmd. De PC was een Medion (zo'n geval van den Aldi), niet door mij ineengezet. Ik ben zo voorzichtig mogelijk geweest, .

Wat ik niet begrijp is hoe jij CPU en koelblok samen uit de socket krijgt terwijl je op die manier toch niet bij het hendeltje van de CPU kan. En nog minder hoe jij CPU+koelblok dan opnieuw in de socket krijgt zonder dat je opnieuw het hendeltje van de CPU kan omzetten.

--
VG
Karlos