be.comp.hardware

Re: FAT 32 - NTFS

Subject: Re: FAT 32 - NTFS
From: Blackbird-EBOS
Date: Mon, 16 Oct 2006 12:19:11 GMT
Newsgroups: be.comp.hardware, nl.comp.hardware
On Sun, 08 Oct 2006 22:33:04 +0200, Jaap Knasterhuis wrote:

>Inderdaad Henk, want het is "taalgebruik dat gebezigd wordt" ;-)
>
>JK
Aan alle taalpuristen,

wat is het antwoord op de vraag? Ik heb deze blijkbaar gemist :-(

Altijd maar jennen omtrent het taalgebruik........ Praktische info op
de vraag is toch meer relevant? Ik heb mij neergelegd bij het feit dat
men geen antwoord mag geven bovenaan een posting, wat in Amerikaanse
nieuwsgroepen wel gebruikelijk en veel handiger is, maar een
nieuwsgroep is geen opstelgroep nietwaar! De mensen hebben problemen,
stellen vragen en hopen op een nuttige tip al de rest van dat gezeik
omtrent punten en komma's is totaal overbodig (mijn gedacht)

Chris