be.comp.hardware

Re: backup outlook express

Subject: Re: backup outlook express
From: "Weps"
Date: Mon, 16 Oct 2006 19:23:36 +0200
Newsgroups: be.comp.hardware, nl.internet.algemeen
"OK" <toonladder@xxxxxxxxxx> schreef in bericht
news:yZOYg.102645$lR3.88095@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

> er wordt automatisch outlook express 5 van gemaakt en dan komt de melding:
> "het opgegeven berichtenarchief kan niet worden geopend. Het wordt
> mogelijk gebruikt door Outlook Express".

Volgens mij duid je de 'verkeerde map' aan, in die zin dat er in dezelfde
map ook dbx bestanden zitten die op dit moment door Outlook Express gebruikt
worden (zoals de foutmelding laat uitschijnen). Ofwel heb je nog dbx
bestanden in andere mappen zitten en moet je die proberen, ofwel zit het dbx
bestand dat je nodig hebt wel degelijk in de aangeduide map. Kopieer het
bestand in dat geval eens naar een andere map en duid die map aan bij het
importeren.