be.comp.hardware

Re: uitvallen pc

Subject: Re: uitvallen pc
From: Animine
Date: Wed, 09 Aug 2006 13:22:36 +0200
Newsgroups: be.comp.hardware
nookie laid this down on his screen :
Mijn pc valt regematig uit zonder enige reden en in de logboeken kan ik niets teruvinden dus denk ik een hardwarematig probleem . Is er mischien iemand die me kan vertellen in welke richting ik moet zoeken naar de oorzaak .
thx

Kijken of al je interne pc-fans nog draaien?
Heb je 1 of meerdere harde schijven? Misschien dat er eentje van warm loopt? Je RAM modules checken of die niet te warm lopen, misschien processor die te warm loopt?

Power cables checken of ze goed ingeplugd zitten...

grtz
Animine

--
Grtz,